نوشته شده توسط : بهزاد

پانسیون نوروز یا پانسیون عید فرقش با پانسیون طی سال چیست؟

برترین پانسیون‌های نوروز به دلیل استقبال بیشتر دانش‌آموزان و تعطیلی‌ها در دانشگاه برگزار می‌شوند و با توجه به جو علمی‌تر دانشگاه و فضای بیشتر دانشگاه این فضاها بهترین محل‌ها برای اردوی نوروز هستند.همچنین دیگر تفاوت پانسیون عید با پانسیون طی سال برگزاری کلاس‌های جمع‌بندی و آزمون‌های روزانه و جامع و پذیرایی کامل صبحانه و میان‌وعده و نهار و عصرانه است.امید است در نوروز 1400 بتوانید در برترین پانسیون عید شهر خودتون شرکت کنید و بهترین رتبه را کسب کنید.

پانسیون مطالعاتی چیست؟

پانسیون مطالعاتی محل‌هایی میباشند  که تمام شرایط مطالعه برای یک داوطلب در آنجا مهیا شده است و داوطلبان کنکور و دبیرستانی می‌توانند در این محل‌ها مطالعه‌ی مفید داشته باشند. از امکانات این پانسیون‌های مطالعاتی: وجود یک میز و صندلی شیک، بزرگ و استاندارد برای هر فرد و وجود فاصله‌ی مناسب بین داوطلبان، نور و تهویه مناسب سالن مطالعه و حضور تمام‌وقت.

امکانات آموزشی پانسیون‌های مطالعاتی چیست؟

در این پانسیون‌های مطالعاتی همه روزه مشاوران تحصیلی حضور دارند و برنامه‌ی درسی شخصی‌سازی شده برای داوطلبان طراحی می‌کنند و با نظارت بر مطالعه و اجرای برنامه باعث افزایش کیفیت مطالعه داوطلبان می‌شود.همچنین اساتید و رتبه‌های برتر کنکور نیز در این پانسیون‌های مطالعاتی کار رفع اشکال درسی را برای دانش‌آموزان انجام می‌دهند، در واقع پانسیون مطالعاتی محلی میباشد که دانش‌آموزان دبیرستانی برای مطالعه با کیفیت و تحت نظر مشاوران و دبیران برتر در آنجا حاضر می‌شوند.

هدف از برگزاری پانسیون نوروز ، ایجاد بستر مناسب و حرفه ای مطالعاتی برای  افزایش یادگیری

تبلیغات اینترنتی بهترین راه معرفی پانسیون های نوروزی

مراقبین و ناظرین در سالن مطالعه

در این پانسیون‌های مطالعاتی که اغلب از ساعت 7 صبح تا 10 شب فعالیت دارند، موبایل و وسایل الکترونیکی داوطلبان هنگام ورود به سالن گرفته می‌شود تا کیفیت مطالعه بالا باشد. همچنین تمام داوطلبان یک پانسیون مطالعاتی در ساعت‌های برابر مطالعه و استراحت می‌کنند و به صورت مرسوم طبق زمانبندی مشخص 90 دقیقه مطالعه و 15 دقیقه استراحت انجام می‌شود.همچنین در برخی پانسیون‌های مطالعاتی در ساعات استراحت پذیرایی میان وعده هم از داوطلبان می‌شود.

خدمات ضروری پانسیون مطالعاتی نوروز

هر پانسیون نوروز ممکن است دارای خدمات و شرایط گوناگون باشد، برخی خدماتی در سطح بالا ارائه می دهند و برخی در سطح پایین، اما همه آن‌ها باید دارای حداقل شرایط استاندارد مطالعاتی باشند:

راحتی: راحت بودن در یک فضای مطالعه ضروری‌ترین ویژگی میباشد.  نشستن روی صندلی راحت و استفاده از میز استاندارد و حضور مداوم در محیطی که سکوت در جو آن حاکم است. همه و همه به راحتی فرد می انجامد؛ اما دیگر چه مواردی در راحتی تأثیر دارند؟ نور مناسب بسیار مهم است، زیرا شما نمی خواهید بعد از چند ساعت درس خواندن خواب آلود شوید و یا چشم هایتان درد بگیرد. همچنین نمی خواهید گرم یا سردتان شود، شما نیاز به دمای متعادل محیط دارید تا از حداکثر تمرکز خود برای درک مطالب استفاده کنید؛ اما رکن اساسی هر پانسیون مطالعاتی ایده آلی، سکوت مطلق است. سکوت به عملکرد بهتر مغز و در نتیجه یادگیری بیشتر و عدم حواس پرتی کمک شایانی می نماید.

وسایل الکترونیکی: تلفن های همراه برای یافتن اطلاعات و خواندن آخرین اخبارهای جدید هستند، اما می توانند به حواس پرتی منجر شوند. در پانسیون مطالعاتی اردوی نوروزی، مراقب سالن اقدام به دریافت موبایل و دیگر وسایل الکترونیکی غیر ضروری شما می کند؛ بنابراین در تمام ساعات مطالعه در پانسیون، موبایل به همراه نداشته باشید.

شخصی سازی: شخصی سازی و یا اختصاص فضای شخصی به هر فرد می تواند مسیر مطالعه در پانسیون نوروز را هموار نماید. این کار عموماً با اختصاص یک صندلی، میز و کمد شخصی انجام می گیرد. اینکه هر دانش آموز این موضوع را می داند که در هر بار ورود در پانسیون باید در فضای شخصی خود بنشیند، خود به تنهایی می تواند منجر به راحتی خیال شود.

امنیت: نظارت و مراقبت از فضای پانسیون جهت رفت و آمد، ایجاد نظم، جلوگیری از خطرات و مشکلات لازم است. ممکن است دانش آموزان دچار افت فشار، سرگیجه و هرگونه نیاز ضروری باشند؛ بنابراین حضور مراقب سالن در تمام ساعات بازگشایی پانسیون مهم است.

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()